jueves, 10 de diciembre de 2015

En record del nostre Doctor Narcís Jubany




Properament podreu adquirir a Bubok http://www.bubok.es/autores/martibonet el llibre Recordant el nostre Doctor Jubany, fruit del nostre treball després de l’acte de commemoració del centenari del naixement del Dr. Narcís Jubany el mes d’octubre de 2013.

El Dr. Jubany sempre em deia que nosaltres, els historiadors, només encertem un 30%  d’allò que relatem. Em feia empipar carinyosament. Jo li demostrava que no era veritat el que deia, i ell accedia als meus arguments no tant per convicció com perquè no m’enfadés més. Aquest diàleg es donava de tant en tant, però haig de dir que el que us explico del Dr. Jubany en aquest llibre i el que expresso sobre els meus sentiments envers ell és totalment verídic cent per cent.


Us deixo aquí penjat un petit tast.



No hay comentarios:

Publicar un comentario